måndag 15 september 2008

Tredje veckan har börjat!!

En ny vecka har börjat.....ojojoj, vad tiden går fort....så vad har hänt i helgen?? I lördags blev det shopping hela dagen och oj vad jag handlade...för er som vet hur jag är...väldigt trögg på shoppa....i lördags var pluggen urdragen för jag shoppade lös totalt men så hade jag lite dåligt samvete när jag vaknade på söndag morgon för att jag handlade som så mycket men så tänkte jag att det är här och nu och man vet inte när man får möjlighet att handla så mycket för så lite ngn fler ggn...så då kändes det bättre och sedan pratade jag med pappa och han var på min sida :)....vi kom hem på kvällen efter 9 tim shopping och bytte bara kläder och sedan gick vi ut och åt middag....det var riktigt trevligt :)....igår söndag...åkte vi till ett IHOP....internationella pannkakshuset ....och åt amerikanska pannkakor i olika valörer och former, chokladpannkakor osv....när vi var tillbaka blev det stranden med bad och sol :)...på kvällen var jag och en vän promenerade efter stranpromenaden och sedan var jag bara hem och bytte skor och promenerade längs strankanten med nga andra vänner....och kvällen avslutades med att vi tittade på TV tillsammans :)....och snart är det dags för frukost och lektioner...och idag ska jag gå på lektioner med gruppen som är nivån under min för att se hur den är och för att få möjlighet att lära mig mer :)

Inga kommentarer: