tisdag 2 september 2008

Registrering och test!!

Så var man inregistrerad och klar och har precis gjort mitt test så i em får jag se vilken nivå jag tillhör....det är en tur på em som tar en runt Miami Beach som skolan anordnar men jag kommer inte att åka på den....kommer att åka på en buss och båttur isstället runt Miami med mina rumskompisar.....träffade två svenska tjejer idag efter testet...från Norrköpings trakten så då vet man att det är några fler svenskar här, spelar väl egentligen inte någon roll om det är svenskar här eller inte...trivs bra i alla fall :)....känner mig trött från nattens händelser....det var kaos här....brandlarmet startade vid 02.00 och en kille öppnade dörren och sa att vi var tvungen att lämna byggnaden så snabbt på med kläderna och ta med det viktigaste och gå sex våningar ner och ut på gatan i värsta blåsten :) en halvtimma senare kunde vi gå tillbaka in....vet fortfarande inte vad det var som utlöste larmet...sedan hade jag svårt att somna om så det är nog därför som jag är en aningen trött...jag hoppas att det är det för annars blir det jobbigt att plugga...nu ska jag gå och köpa mig mitt första kaffe för dagen...kan vara det som saknas :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Ett larm varje natt så har du snart en billig fylla pga sömnbrist. Hur var testet, lätt, svårt?
Du beskriver kontrasterna efter stranden, ta bilder och visa oss.
Alltid intressant att se något annat.
Thailand visade ju också sådana kontraster.