onsdag 3 september 2008

Kameran!!

Ja...morgonen började med ångest och med en massa funderingar...inte på kamera i sig utan att jag ev. lät mig luras ;)....ringde hem för att prata med mamma och det var B-O som svarade, mamma jobbade, och vi pratade om kameran och han menade att det var säkert okej och om det inte var årets kamera hade ju inte ngn betydelse om jag tyckte om den och läser man på cyberphoto så är det ett bra köp...så när vi pratat färdigt kändes det lite bättre :) och sedan bad jag till mina små änglar om hjälp och under min lektion så kände jag bara att jag skulle behålla kameran för det kan inte handla om mycket pengar som jag ev betalde mer och jag gillade att det var stor screen...så ju mer jag tänkte på det under lektionen så kände jag att det skulle bara ta energi och kraft och ev inte leda till ngt och jag är inte så mycket för energitjuvar :)....och sedan läste jag vad mamma och Sandra hade skrivit och då kändes det mycket bättre...så jag säger till mig själv....go girl...så jag kommer behålla den och vara kanon nöjd :) .....vilka bilder jag kommer att ha med mig hem ;)....

3 kommentarer:

Anonym sa...

Go girl. No comments.

Anonym sa...

Bra tjejen, känns som väldigt onödigt att blossa upp i ångest över en kamera:)

Anonym sa...

Hej! Verkar som att du trivs bra "in the states". Lite tomt på jobbet nu...Men passa på att njut av lite sol för här hemma verkar hösten kommit för att stanna.