onsdag 24 september 2008

Tre dagar kvar!!

Nu är det verkligen nedräkning, endast nga få dagar kvar :( ....känns tråkigt att lämna alla och värmen, solen och beachen....försöker verkligen njuta av det som är kvar men tiden bara rinner iväg....idag har varit en bra dag, har lärt mig en helt del....har skrivet a cover letter (personligt brev) och har lärt mig eller fått regler för när jag ska använda mig av kommatecken och semikolon när jag skriver så förhoppningsvis har jag lärt mig ngt....men det har varit en givande dag :)

1 kommentar:

Pia sa...

När är du hemma igen? Jag är i Gbg och åker hem på måndag. Nattåg till Ö-sund sen buss till Doro. Vidare med bil från Ava till T-by.

NJUT NJUT NJUT av dina sista dagar. Men plugga det du kan oxå för att få med dig allt du kan.

SuperKramar till älsklingsKusinen.