lördag 6 september 2008

Tillbaka på banan!!

Internet fungerar igen så nu är jag tillbaka på banan :)....vad har hänt idag sedan jag skrev senast...ja...lite solande på beachen....med ett helt underbart grönblått hav :)....slumarat lite och läst min nyinköpta bok och naturligtvis på engelska :).....ja...det blev solande till det kom en jättevåg som sköljde ner mina handdukar....nice eller inte .....så det var bara att packa ihop sina saker men då la jag mig på en bänk utanför skolan och läste till handdukarna fått torka upp i solen....så nu är jag ny duschad och luktar som en hallonbåt :)....för er som vet hur en sådan lukar så doftar den helt ok :)....nu så är det bara att vänta på maten som börjar att serveras 17.30 ....det är ju inte direkt ngt man längtar till men det funkar.

1 kommentar:

Anonym sa...

Mail väntar på bjorn....