onsdag 10 september 2008

Kaos!!

Det är helt otroligt rörigt här nu....dom håller på att renovera rummen, fel på vattenledningarna, internet (inte just nu)....så för 6 timmar är vi utan vatten...vilket innebär att man inte kan duscha, gå på toan (då utan att spola).....det är borrmaskiner som lever om etc etc.....så för första gången nu på förmiddagen kände jag att jag inte vill vara kvar här.....Jag vill hem :).....vi har även en ny rumskamrat, fransktalande från Belgien, och hon har långt svart, äckligt hår, som ligger överallt och hon pratar högt i telefonen jämt...på hård franska....men det är väl bara att bita ihop....vår nya lärare Brian ....han är rolig och så men jag lär mig inte så mycket, kan inte säga vad det är....våran förra lärare var mycket bättre så just nu känner jag mig inte bättre på engelska än när jag åkte....känns tråkigt :(

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej vännen! verkar som du har en jobbig dag.. sånt händer även här i Helsingfors..tänker på dig iallafall!
Kram Anna