måndag 8 september 2008

Ny vecka!

Helt otroligt vad snabbt en vecka går...det är svårt att säga innan man åker hur man kommer att uppleva sin vistelse .....men hittills har det varit kanon....då det inte blev ngn evakuering så är vi nu inne på en ny lektionsvecka och en ny lärare Brian....var osäker på vad jag skulle tycka men hallåå.....han är kanon och snygg....svårt att koncentrera sig...emellanåt ;).......men det viktiga är att jag tycker att han är bra...kommer nog lära mig mycket under hans lektioner också....Christina som jag hade direkt från morgonen är också kanon...vi både läser och pratar mycket....just nu läser vi om betydelsen av olika märken...billiga, dyra osv och hur tillgång och efterfrågan påverkar priset och hur viktigt det är med marknadsföring ...men det vikiga är inte vad vi pratar om utan att vi pratar och hur vi uttalar olika saker och förståelsen av texter (affärsengelska). För att berätta lite om vädret så är det stormigt här, orkanen Ike har börjat att visa sin närvaro, men ännu är det ingen fara att gå ut men imorgon och på onsdag ökar stormstyrkan ....spännande...ska försöka komma ihåg att ta med min nya kamera till ngn av lektionerna och filma mot havet för att ni ska få se hur det kan vara :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Visst, lite filmning och fotande mot ett stormigt hav vore ju kul men låter de inte lite mer spännande med lite film och foton på Brian????? ;)