lördag 27 september 2008

Slut på det roliga!!

Hade mina sista lektioner idag...det var lite sorgligt....att krama de nya människorna som man lärt känna och veta att man förmodligen aldrig mer kommer att träffas :(....människor som förändrat eller påverkat ens liv på ett eller annat sätt....tycker verkligen inte att det känns kul!! Tanten i Cafeterian kramade mig och pussade mig på kinden och sa...att hon kommer att sakna mitt leende...känns kul att man lämnat ett litet avtryck :).....har varit och firat födelsdagen idag på Bubba Gump Shrimp (Forrest Gump)....var trevligt och gott....men som alla andra dagar är jag så fruktansvärt trött...vill bara lägga mig...är rikigt jobbigt att jämt känna att man är trött....idag fick jag göra ett test för att se om jag blivit bättre och jag har ökat från nivå 6 till 7 på fyra veckor....det är den högsta nivån :) och jag hade A+ på det mesta av mina kurser men jag hade även A....vilket innebär....very good and excellent...känns kanon att jag har blivit bättre....att jag lyckats ta in en del :) ....är verkligen nöjd med min resa, vad jag åstakommit, att jag vågade åka själv och tycka om att vara själv...nu vet jag att jag inte behöver andra för att klara mig....det fixar jag själv....så jag är stolt över mig själv!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bra gumman! Va duktig du e!! Där ser du att det gick bra på resan och du fick ut de du ville av den. Ta och masa dig hem nu bara:)

Kram S!

Pia sa...

Grattis Kusinen i Väst. Du har gjort ett storverk. Alltid bra att göra nått som gör att man växer. Vi växer så länge vi lever.
KRAMIZZZZZZZZZZZZZ