onsdag 17 september 2008

Helt otroligt!!

Det är redan onsdag....tiden går riktigt fort nu....det är bara tio dagar kvar, elva om man räknar lördagen, tills jag åker hem till Sverige. Det känns verkligen inte som jag gjort ngt men å andra sidan var det inte riktigt det som var meningen med resan utan att jag skulle bli bättre på engelska vilket jag hoppas att jag är när kommer tillbaka :) ......igår hade jag lektioner en hela dagen, mina nya business writing, det var riktigt bra så det känns kul....tråkigt bara att jag inte visste om att den fanns förrän i slutet av förra veckan :( men men som en vän sa till mig....jag får till mig det jag ska eller det som är menat för mig och det tror jag på :) ......vi håller även på att skriva, an resume, ifall vi skulle vilja söka jobb i staterna och självklart vill jag det :)...så det är också kanon...många nya svåra ord!! igår kväll gick vi ett gäng Skandinavier och en tysk kille till Sturbucks och kaffe/smootie och spelade schack...var riktigt trevligt men sedan så fick jag huvudvärk så det blev sängen medan många andra gick till en karaokebar....men det kändes bra att bara vara hemma....jag har ju tidiga lektioner och sedan är jag nog för gammal för att vara ute som alla de unga ;)....

Inga kommentarer: