onsdag 3 september 2008

Testet tillbaka!!

Så är klockan sju och en ny dag börjar gå mot sin ända....har fått tillbaka mitt test och jag är på nivå sex av sju, egentligen åtta sa killen i lobbyn, vet inte vad det betyder men han sa även att jag skulle vara stolt över att vara på den nivån, det var tydligen bra...så jag kanske inte är så dålig som jag tror...eller jag är bättre än förväntat :)....så jag börjar imorgonbitti 08.15 till 12.35 och sedan har jag em ledig...och imorgon ska det bli bra väder så jag får ut och bränna mig igen :)....det känns kul att få börja plugga men redan nu känner jag mig bättre pga att man pratar engelska hela tiden....Har konsterat att det är redan onsdag imorgon och jag har ännu inte haft hemlängtan....har pratat med några hemma och det kändes inte jobbigt utan bara kul att höra svenska röster på människor man tycker om :) ....jag är själv ganska förvånad över att jag inte känt någon hemlängtan...peppar peppar....man ska inte hoppa över ån efter...jag ni vet, börjar man vara kaxig, eller som vi brukar säga yxi (nu var det någon som förstod och kanske log), så helt plötsligt sitter man där med byxerna nedragen....skojar...med hemlängtan. Som sagt så känns det fortfarande bra...verkar som jag blivit starkare sedan Thailand eftersom jag nu är alldeles själv på andra sidan kontinenten, i Thailand hade jag sällskap men det hjälpte tydligen inte...så jag tror på starkare och tuffare...nice som vi brukar säga (ngn annan som log nu) ...har för övrigt shoppat en ny kamera idag...här sitter det inte fast....så jag hoppas jag blir nöjd...ska försöka ta bilder imorgon och förhoppningsvis ladda upp nga fina bilder :) har förstått att det är efterfrågat och självklart ska vi gå dessa viljor till mötes...ikväll blir det en utekväll på ngn trevlig klubb med karaoke....kul att få se Miami Beach natt- och uteliv :)

Inga kommentarer: