lördag 6 september 2008

Tillbaka!!

Sa ar jag tillbaka igen...men jag kan inte anvanda min dator sa det blir utan alfabetets sista bokstaver....och gar tyvarr inte att andra sprak heller sa det far bli sahar....det har varit speciella dagar sedan sista ggn jag var in och skrev....vi har haft tva moten om orkanen Ike som narmar sig Florida och Miami Beach...sa informationen har varit om en ev. evakuering....vilket blir klart sondag kvall...och en ev evakuering kommer da att ske under mandagen....skulle det bli aktuellt blir det en ny upplevelse att lara fran och forhoppningsvis far man storre forstelse for alla de som utsatts for detta varje ar .....vad galler skolan har lektionerna varit bra...jag har kanonlarare...det ar tydligen olika bra larare har men jag ar nojd....har traffat nya vanner...fran Norge och Danmark...valdigt trevliga :)...min ena rumskompis har akt hem idag, hon ville inte vara kvar om det blir en ev. evakuering....det ar manga som ar oroliga for orkanen eftersom den for tillfalligt ar en stor och om den fortsatter i detta tempo och strolek kommer den att fororsaka mycket forodelse :(....men da vi inte vet annu sa tar jag inte ut ngt i forskott och jag kanner mig inte orolig...skolan gar igenom detta varje ar avseende orkaner och stormar och de har aven evakuerat tidigare men det ar ganska manga ar sedan men jag ar helt overtygad om att det kommer att bli till det basta under radande omstandigheter....det ar kanonvader har idag och det far man passa pa att ta tillvara pa eftersom med orkaner kommer regn och det ar vad som forvantas bli har...sa nu ar det beachen som galler :)

Inga kommentarer: