onsdag 10 september 2008

Trött!!

Så var det onsdagmorgon...nyuppstigen och supertrött....åkte direkt efter skolan till ett köpcentra för enbart märken som Prada, Louis Vuitton, Gucci, Armani, Dior osv....helt otroligt köpcentra....i varje butik var det 2-3 anställda men inga människor....förutom utanför....förmodligen turister som oss :).....det var häftigt ;).....sedan var det bara hem och duscha och byta kläder och gå på karaoke som var ok men jag är för gammal för att vara ute på kvällarna :)....så i dag är jag självförvållat trött....men efter lite frukost och kaffe så ska det väl ordna upp sig.....för ikväll om man är på hugget så är det utekväll....på cluben Mansion men jag är ganska säker på att jag kommer att hoppa det men å andra sidan är jag inte den som säger NEJ :)......sover jag i em. så varför inte och imorgon har jag sovmorgon :)....för er som undrar över vädret så blåser det fortfaranade rätt kraftigt...tror att det är värst på morgonen, har filmat men jag kunde inte ladda upp den men jag ska försöka igen idag....Har en liten filmsnutt med Brian men jag vet inte hur den blev....så jag återkommer med det....och jag hade en fråga om jag använder sidan resedagbok....och svaret är...jag använder jennystankarochfunderingar istället.....det här är min resedagbok :)

Inga kommentarer: