onsdag 3 september 2008

Ångest!!

Vaknade 05.20 med ångest över mitt impulsinköp av kamera som i och för sig nog är en bra kamera men att jag nog köpte den till ett överpris...jag brukar inte inpulsköpa...ligger som inte i min natur...så jag vet inte vad som hände....ska prova lämna tillbaka den....så ni kan väl tänka på mig vid 18-19.00 tiden (svensk tid)....det är väl något jag ska lära mig på det här....mamma säger nog att jag skulle ha kollat upp kameran....det har hon i och för sig redan sagt och det brukar jag göra...när jag valde min förra kamera så satt jag i tre dagar innan jag valt vilken jag skulle köpa och som många vet så är jag inte känd för att shoppa lös direkt....kan ta tid sånt där ;)...så här sitter jag med lätt ångest för att jag gjort ett dåligt köp :(....Skrev i ett tidigare inlägg att jag klarat mig från att gråta....nu skulle jag kunna göra det...men det blir knappast bättre...skriver inläggg senare om hur det gått...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Behåll kameran!!!!!!!!!!!!!!!!! Den e du värd!!

Anonym sa...

Jenny skit samma om du har betalat för mycket. Är du nöjd med kameran så gläd dig åt den. Livet är för kort för att man skall må dåligt över småsaker. Kan du inte göra något åt det så fota för glatta livet och skratta åt varje kort du tar. Varje skratt gör kameran mera värd Då du blir sjuttio år är det kanske den kameran du minns. Vilket värde har den då. Omistelit...... Ovärderligt.

Anonym sa...

Det går inte att maila dig. Har du något hotmailkonto som jag kan använda.

Anonym sa...

Jag har skickat på bjorn....hotmail.com då din ordinarie inte fungerar. Har provat tidigare, i fredags, den fungerade inte då heller.